“Κι αν ήσουν εσύ;”

Κερδισμένη η σημερινή ημέρα για τους μαθητές της ΣΤ΄ του σχολείου μας.

Αυτό ήταν το αποτέλεσμα της καταπληκτικής επιτυχίας που είχε η συμμετοχή τους στο πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσυ !» .
Πρόγραμμα του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση που διοργάνωσε το τμήμα Αγωγής Υγείας και το Περιβαλλοντικό τμήμα της Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Αχαΐας υπό την αιγίδα της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες .

Το Πρόγραμμα “Κι αν ήσουν εσύ;” είναι ένα πρόγραμμα για την ευαισθητοποίηση της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με την αξιοποίηση βιωματικών δραστηριοτήτων και τεχνικών θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος.
Οι μαθητές πήγαν στα Παλαιά Σφαγεία Πάτρας για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;» όπου παρουσίασαν τις δραστηριότητες με τον εκπαιδευτικό των εικαστικών Τζικόπουλο Δημήτριο και πήραν μέρος σε κοινά βιωματικά εργαστήρια.

Μπράβο και ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ τον υπέροχο εκπαιδευτικό των εικαστικών του σχολείου μας.
Οι μαθητές μας, γύρισαν πιο ευαισθητοποιημένοι σε ότι αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα.

Συγχαρητήρια από καρδιάς στους διοργανωτές Giorgos Mpekiaris, Giouli Douvou, Eleni Antonakopoulou και Άρτεμις Παπακωνσταντινοπούλου για την άψογη διοργάνωση!
Καλό Πάσχα με δημιουργική Ανάσταση παντού!

εικόνα Viber 2024 04 23 22 01 50 634
εικόνα Viber 2024 04 23 22 01 50 079