ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ

Τη Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2025 με αφορμή τους πρόσφατους σεισμούς, που έγιναν στην περιοχή μας, πραγματοποιήθηκε άσκηση σεισμού στο σχολείο μας. Αρχικά, οι εκπαιδευτικοί ενημέρωσαν και υπενθύμισαν στα παιδιά τη διαδικασία που έπρεπε να ακολουθήσουν σε περίπτωση σεισμού.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί έδειξαν συνέπεια, σοβαρότητα και υπευθυνότητα, έτσι ώστε να έρθει εις πέρας η διαδικασία. Στον ελάχιστο χρόνο των δύο λεπτών είχε εκκενωθεί όλο το κτίριο.