Ο Άγιος Βασίλης στο σχολείο μας!

Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου, ο Άγιος Βασίλης επισκέφθηκε το σχολείο μας!!!
Χαρούμενες φωνές, κουδουνίσματα και γέλια πλημμύρισαν τις αίθουσες! Τα παιδιά τον καλοδέχτηκαν και εκείνος μοίρασε σε όλους τους μαθητές αλλά και στους δασκάλους τους δώρα και γλυκίσματα!

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για αυτήν την όμορφη κίνηση, δίνοντας έτσι χαρά σε όλους τους μικρούς μας και μεγάλους μας μαθητές !!!

Καλές γιορτές με υγεία και πολλά πολλά χαμόγελα!!!

εικόνα Viber 2024 12 21 16 22 55 874