ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!

Την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α΄, Β΄ και Γ1 τμημάτων παρουσίασαν τη χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας με υπεύθυνους εκπαιδευτικούς τους Πόπη Ανδρουλιδάκη, Ελεάνα Σαββοπούλου, Διονυσία Γεωργαντοπούλου, Εύη Ζέζα και Βασίλη Μπισχινιώτη. Τα παιδιά με πολύ κόπο και μεράκι ετοίμασαν τα σκηνικά, ζωγράφισαν, τραγούδησαν και με πολλή χαρά φόρεσαν τις στολές τους για να προβάλουν όλη τη δουλειά τους. Τους αξίζουν πολλά συγχαρητήρια!!

Σας ευχόμαστε Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!