Την Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2025 οι μαθητές/τριες του σχολείου μας παρακολούθησαν μια εκπαιδευτική παρουσίαση από την υπεύθυνη διατροφoλόγο του προγράμματος ” Υγιεινή Διατροφή” της Dole Hellaς.
Οι μαθητές ενημερώθηκαν για την αξία της υγιεινής διατροφής, τις σωστές διατροφικές συνήθειες που πρέπει να αποκτήσουν αλλά και για τη σύγχρονη διατροφική πυραμίδα, στην οποία υπάρχει και η άσκηση.
Το πρόγραμμα είχε σαν στόχο την ανάδειξη της υψηλής διατροφικής αξίας των φρούτων και των λαχανικών στις ηλικίες 6-12 ετών, ηλικίες στις οποίες τα τρόφιμα αυτά είναι ακόμη πιο απαραίτητα και ωφέλιμα, ιδιαίτερα για τα ελληνόπουλα που παρουσιάζουν πολύ υψηλά ποσοστά παχυσαρκίας. Απαιτούνται οργανωμένες, συστηματικές και επιστημονικά τεκμηριωμένες προσπάθειες από την πολιτεία, τα σχολεία, την οικογένεια και τους ειδικούς στη διατροφική εκπαίδευση, ώστε να διασφαλίζεται η σωματική και πνευματική υγεία των παιδιών μας.
Στο τέλος της παρουσίασης μοιράστηκαν στους/στις μαθητές/τριες μπανάνες της εταιρείας Dole Hellas.
