Την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με πυροσβέστες που μας επισκέφτηκαν και να δουν από κοντά το πυροσβεστικό όχημα. Οι πυροσβέστες παρουσίασαν τον εξοπλισμό που χρησιμοποιούν και τις ειδικές στολές που φορούν κατά την εκτέλεση του καθήκοντός τους, ενώ με υπομονή και προθυμία απάντησαν σε όλες τις ερωτήσεις των παιδιών. Παράλληλα, παρείχαν βασικές οδηγίες για την ασφαλή αντιμετώπιση περιστατικών οικιακής πυρκαγιάς. Στη συνέχεια, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εισέλθουν στο πυροσβεστικό όχημα, να ενεργοποιήσουν τη σειρήνα και να χρησιμοποιήσουν τη μάνικα για να ρίξουν νερό, βιώνοντας μια μοναδική εμπειρία.
Ευχαριστούμε την Πυροσβεστική Υπηρεσία για την επίσκεψη!
